×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
annaelliot84
17. 3. 2025

Dálkové studium není vůbec dálkové. Jezdí se tam kvůli každému nesmyslu, hlavně pak kvůli papírům na každou praxi nebo musíte pověřit nějakou spolužačku, aby vám tam zajela. Na studijním oddělení velmi nepříjemné a neochotné. Často se přejíždí z nemocnice na fakultu nebo do centra města, kde je vytvořen operační sál, je to hodně chaotické a na dopravu náročné, musíte chvátat a stíhat spoje. Praktická výuka byla u dvou hlavních vyučujících naprosto příšerná. Ženy asi zapomněly, minimálně 1, že už neučí na SŠ a že nejsme děti. Mytí nástrojů pod imaginární vodní hladinou byl vrchol praktických cvičení stejně jako úkoly z cvičebnice pro (dle mého) 9.třídu. Kvůli takovým nesmyslům se tam člověk hrabal přes půlku republiky, platil si ubytování apod. Často mi bylo do breku. Na jednu stranu si hrajou, jak z vás bude perioperační sestra a na tu druhou je výuka výsměch. Nesmím opomenout výslech při prvních hodinách, kde pracujeme a proč jsme to šly studovat. Trapné a ještě víc trapné. Musím ale pochválit vyučující lékaře, třeba urologie byla opravdu zajímavá a přínosná. Většinou byla fajn výuka s externími lékaři či sestrami než s akademickými pracovníky. Víckrát bych tam nešla a musela jsem se nutit studium dokončit. O diplomové práci ani nemluvím. Vedoucí vůbec neuměla statistiku, nerozuměla tomu, ale dávala "cenné" rady. Vždycky odvolala to, co minule chtěla změnit se slovy "že neví, jak mě to napadlo". Dokonce mě takto shodila i před ostatními vyučujícími, ale byl to její nápad. Snažila jsem se být pilná a poctivá jako vždycky, ale spíš jsem jen trpěla. Byl to očistec. Vymýšlela plány, co mi pomůže, kam se mám podívat, co mám udělat a i když jsem to absolvovala, k práci mi to nijak nepomohlo. Bylo to opravdu hodně náročné, už nikdy více. Obhajoba - kvůli vedoucí jsem měla miliardu slidů, musela jsem mluvit opravdu rychle, abych se vešla do časového limitu. Večer před obhajobou mi napsala, že se obhajoby nezúčastní, ale to už bylo opravdu pozdě vše předělat a ulehčit si to. Podpásovka jedna za druhou. Nevím, jestli si to neuvědomovala nebo to opravdu dělala naschvál, byla to prostě katastrofa. Studium doporučuji jen lidem z praxe, protože toho budete vědět víc, než spousta teoretiků na fakultě, dále lidem otrlým a lidem, co neřeší každou s*ačku jako já, jinak se z toho zblázníte. Zpětně vidím, že mě to mnohému naučilo, ale ty nervy za to nestály. Bylo to opravdu hodně těžké. Dost lidí skončila.

Primát 662993
14. 6. 2020

Magisterské studium probíhá kombinovanou formou. I tak je časově náročné, protože je vyžadována účast na cvičeních a některých přednáškách. Největší slabé místo vidím v celkové organizaci studia a některých vyučujících. Informace o změnách výuky přichází na poslední chvíli a občas ani nedorazí. Někteří vyučující mají slabší projev a neumí nestranně hodnotit studenty. Také mi není jasné, jak mohou učit obor, ve kterém nepracují nebo ani nepracovali. Především cvičení byla obrovských zklamáním. Čekala jsem praktické cvičení, vzhledem k oboru praktický nácvik nebo ukázku nástrojů a materiálů (Perioperační péče). Výsledkem poté je, že dostudují i studenti, kteří nepoznají základní instrumentárium.

ancadlanca202061
14. 1. 2020

Jsem ráda, že jsem si vybrala tuto školu.