×
Náročnost
Kvalita výuky
Organizace a struktura studia
Zaměření na teorii
Zaměření na praxi
Vyučující jako hlavní zdroj informací
Důraz na samostudium a účast na projektech
Kvalita vyučujících
Celková spokojenost
A co opáčko?
Krab postevník
9. 1. 2025

Upřímně, pokud chcete na přírodovědné obory, tak utíkejte. Jinak výuka frániny je relativní a odvíjí se od dobrého vyučujícího, což jsem neměl ale vím, že tam takový jsou. Francouzská sekce je strašně limitující a energie je věnována zbytečným předmětů typu francouzského dějepisu a zeměpisu, díky čemuž žák odejde ze školy bez větší znalosti historie české, převážně novobodé, což považuji za tristní. Vedení školy je bohužel hluché k jakýmkoliv změnám v oblasti personální. Škola zatím prosperuje z pověsti, kterou si získala během začátku milenia, ovšem není schopná jí absolutně dostát už nějaký ten pátek. Pokud v příštích několika letech nedojde k zásádním změnám, troufnu si říct, že to mohou rovnou zabalit. Především s francouzštinou.