Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketing finančních služeb
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- Poptávku po cestovním pojištění lze označit jako:
- V současné době jsou finanční služby čím dál tím více chápány jako komodity, což znamená, že:
- V rámci nákupního rozhodovacího procesu ohledně pořízení bankovního produktu pojem diskriminace znamená, že:
- Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven se zabývá:
- Segment privátního bankovnictví z hlediska strategie zacílení lze chápat jako:
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 25 otázek
Počet otázek
30
Spuštěno
0×
Předmět
Marketing finančních služeb [MAR / CMAF]
Škola
Slezská univerzita v Opavě
Datum nahrání
28. 5.
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}