Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketing ve zdravotnictví
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- Jaká proměnná propagačního (komunikačního) mixu se označuje jako krátkodobý impuls zaměřený na vzbuzení okamžitého zájmu zdra...
- Co představuje krátké a výstižné sdělení základní motivace zdravotnické organizace?
- Která proměnná či subjekt nepatří do analýzy označované jako analýza mezoprostředí?
- Jaké médium nepatří mezi takzvaná chladná média pro komunikace zdravotnické organizace s veřejností a dalšími objekty?
- Prodejní koncepce je charakteristická roky 1950 až 1970 a zákazníci zde již nevyhledávají výrobce sami, neboť se trh nasycuje...
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 9 otázek
Počet otázek
14
Spuštěno
6×
Předmět
Státnice UTB [UTB/STAT]
Škola
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Datum nahrání
8. 6. 2024
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}