Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketingová komunikace - příprava na zkoušku
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- Rozdělení trhu do homogenních skupin zákazníků podle společných charakteristik se nazývá
- Co je to targeting?
- Vytvoření jedinečné pozice na trhu, která zvýrazní hodnotu produktu nebo značky v očích a myslích cílové skupiny se nazývá
- Určení rozpočtu na základě stanovených cílů a požadovaných výsledků reklamy
- Co stojí za zkratkou AIDA modelu?
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 25 otázek
Počet otázek
30
Spuštěno
27×
Předmět
Marketingová komunikace [116-0330/03]
Škola
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Datum nahrání
25. 5. 2025
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}