Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketingová strategie a plánování (ing.)
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- Co patří mezi možné právní faktory ovlivňující vnější makroprostředí podniku?
- V případě, kdy jsou do masové reklamy a podpory prodeje vybraného produktu věnovány pouze malé částky, se produkt nachází v j...
- Reklamní apel podle typologie žánru, kdy se apeluje na státní instinkt, protože nechceme stát stranou, jde-li o něco nového,...
- Koho lze vnímat jako objekt v rámci komunikačního procesu? (10/10)
- Jaké atributy patří mezi 6 základních atributů reklamy? (10/10)
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 6 otázek
Počet otázek
11
Spuštěno
95×
Předmět
Marketingová strategie a plánování [VSEM/MSAP]
Škola
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Datum nahrání
17. 1. 2025
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}