Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketingová strategie a plánování (ing)
Procvičování / opakování
Vypracované otázky v tomto testu:
- Co patří mezi možné právní faktory ovlivňující vnější makroprostředí podniku?
- V případe, kdy jsou do masové reklamy a podpory prodeje vybraného produktu věnovány pouze malé částky, se produkt nachází v...
- Reklamní apel podle typologie žánru, kdy se apeluje na stádní instinkt, protože nechceme stát stranou, jde-li o něco nového,...
- Koho lze vnímat jako objekt v rámci komunikačního procesu?
- Jaké atributy patří mezi 6 základních atributů reklamy?
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 38 otázek
Počet otázek
43
Spuštěno
42×
Předmět
Marketingová strategie a plánování [VSEM/MSAP]
Škola
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Datum nahrání
17. 5. 2025
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}