Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Marketingový výzkum
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- Která z následujících položek je součástí interních dat v Marketingovém informačním systému (MIS)?
- Rozhodněte o pravdivosti následujícího tvrzení: "Pokud firma delší dobu pracuje v určitém oboru, není třeba zjišťovat potřeby...
- Jaká z následujících posloupností je správná (resp. co z čeho vzniká)?
- Jak rozdělujeme informace podle času?
- Co jsou to sekundární data?
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 87 otázek
Počet otázek
92
Spuštěno
105×
Předmět
Marketingový výzkum [MV]
Škola
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Datum nahrání
28. 12. 2024
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}