Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Metody sběru dat / marketingové řízení - moodle test
Ostatní
Vypracované otázky v tomto testu:
- Jakou metodu kvalitativního výzkumu byste zvolili pro výzkumný problém zabývající se zjištěním postojů mužů k léku viagra?
- Za nejvhodnějš počet kategorií (postojů) v hodnotící škále se obecně považuje rozmezí:
- Hloubkový individuální rozhovor využijeme tehdy, když:
- Cilem polaritního profilu je přenést kvalitativní charakteristiky, jako představy či postoje respondenta o produktu, značce,...
- Jaká je nevýhoda uzavřených otázek v dotazníkovém šetření?
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 47 otázek
Počet otázek
52
Spuštěno
399×
Předmět
Metody sběru dat pro marketingové strategie [ERE7DE]
Škola
Česká zemědělská univerzita v Praze
Datum nahrání
25. 4. 2023
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}