Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Řízení vztahů se zákazníky ING
Ostatní
Vypracované otázky v tomto testu:
- Pokud se zákazník plně adaptuje na procesy organizace, mluvíme o strategii:
- Jak je pohlíženo na vztah?
- Mezi způsoby zjišťování hodnoty vnímané zákazníkem nepatří
- Vnímaná hodnota se skládá z kterých složek?
- Koncept celoživotní hodnoty zákazníka podnikům říká, jaký/jakou mohou očekávat:
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 77 otázek
Počet otázek
82
Spuštěno
12×
Předmět
Řízení lidských zdrojů I [VSEM/RLZ1]
Škola
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Datum nahrání
3. 5. 2023
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}