Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Strategický Marketing Ing.
Ostatní
Vypracované otázky v tomto testu:
- Které z cílů programu vstupu na cizí trh považovat za zvláštní? (3.33/5 bodů)
- Která kritéria patří mezi segmentační kritéria spotřebních trhů: ( 5/5 bodů)
- Kteří zákazníci kupují ve fázi růstu životní křivky? (5/5 bodů)
- Které atributy výstupu pomáhají nastavit marketingové cíle? (5/5 bodů)
- Co v programu vstupu na cizí trhy prověřovat? (1,67/5)
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 15 otázek
Počet otázek
20
Spuštěno
154×
Předmět
Strategický marketing [VŠEM/SMARK]
Škola
Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.
Datum nahrání
17. 3. 2024
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}