Co je špatně?
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
Pro uložení dislike prosím napiš odůvodnění:
${commentPrompt}Zatím nebyly přidány žádné komentáře. Buď první!
Reagovat
Napiš alespoň 7 znaků.
Zkouška - Otázky které byly v testech 2025
Příprava na zkoušku
Vypracované otázky v tomto testu:
- V ramci koncepce totalního produktu tvoří druhou vrstvu tzv. vnímatelný výrobek. Uveďte základní atributy výrobku patřící do...
- Uveďte, pro kterou fázi cyklu tržní životnosti výrobku je cílem maximalizace tržního podíli
- Požadavek je potřeba vyjádřit kupní silou
- Jednou z produktových strategií podle Ansoffa je strategii penetrace. Ta znamená zavádění nového výrobku na stávající trh.
- Cílová skupina produktu a cílová skupina marketingové komunikace mohou být rozdílné
- ${question.text.length > 125 ? question.text.substr(0,125) + '…' : question.text }
Tip: přístup ke všem otázkám získáš po zakoupení (spuštění) testu
… a dalších 13 otázek
Počet otázek
18
Spuštěno
103×
Předmět
Marketing [116-0300/01]
Škola
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Datum nahrání
15. 5. 2025
TOP
${title}
${descriptionComputed}
${description1}
${description2}
${strongNote} ${note}
${date}
${title}
${counter|niceNumber}